wtorek, 19 września 2017

Planner z kolekcji The Peony Avenue / The Peony Avenue Planner

Witajcie drodzy przyjaciele !
Hello dear friends! 


Chcę się dziś z Wami podzielić plannerem, który zrobiłam dla mojej ślicznej siostrzenicy. 
W tym tygodniu świętujemy Żydowski Nowy Rok i myślę że to jest świetny prezent, który mogę jej podarować. Do stworzenia plannera użyłam cudnej kolekcji The Peony Avenue, binodwanie zrobiłam sama. 
Planner jest otwierany od prawej strony, ponieważ po hebrajsku pisze się właśnie od tej strony. 


I want to share with you today this planner I created for my beautiful niece.
This week we celebrate the Jewish New Year and I think it’s a great present to give her.
To create this planner, I used the  gorgeous  The Peony Avenue  Collection, I made the Binding myself.

 It opens from the right because Hebrew is written this way :)






 I used:










Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Miłego dnia!
Hope you will like it.
Have a nice day!

Nie zapomnijcie dołączyć do naszego aktualnego wyzwania. 
Don't forget to join us in our challenge.





3 komentarze :